no tengo dinero..

hade tänkt gå o duscha, men nu la sig Tito jättebekvämt i mitt knä! och då går det ju inte..

ska äta hos mamms o papps ikväll, och det lär nog bli fler kvällar ungefär varje fredag, lördag, söndag, och sen resten av dagarna får jag väl äta hos syrran... ? Trist att jag inte ens har pengar till mat, har 57 kr på kontot och det ska jag leva på den här månaden... och kanske nästa månad oxå... nej men jag vet inte när jag får pengar?? jävla a-kassan, dom får jag inga pengar från längre... 
jag hoppas verkligen att det kan bli många fler jobbar-tider på ICA i Klinte!

Imorgon ska nog syrris och jag spela badminton igen! 
På söndag ska vi (familjen) hem till faster Eva, (som oxå varit iThailand nyligen) så det lär väl bli en del Thailands-snack!

 
2 riktigt bra låtar, som jag lyssnar på konstant just nu:
"Hold you down" - Jennifer Lopez ft. Don Omar
"Por tu orgullo" - Aventura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback