längtar tillbaka

Imorgon ska jag jobba!! på onsdag, torsdag, fredag oxå!!! buenisimo!!

På facebook fick jag nyss reda på att Mariell (som jag pluggade spanska med i Málaga) var i Thailand samtidigt som mig o Lisa. Men ingen av oss visste om det - typiskt! hade ju varit kul o ses där, men vi hoppas kunna göra nån slags reunion i Málaga istället!
Alla, verkligen alla har varit i Thailand nyligen, är där nu eller ska dit snart..
Längtar tillbaka till värmen sååå mycket!! och alla underbara personer man träffade där! saknar dom så mycket!
 

nu ska jag nog cykla till biblioteket, kopiera och sen skicka det  där arbetsgivarintyget till jäkla handels
har fått ett meddelande om utbetalning, från a-kassan, att jag kommer få 1000 kr i slutet av denna månad.. 1000?? dom tror inte att jag behöver lite mer än 1000 kr, för att kunna betala hyra och alla andra jäkla räkningar? det där var tydligen bara för 4 dagar, men jag ska ha för 25 dagar....  jag blir så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback