Hemma i kalla Sverige

Hu, jäkla kallt här,  jag längtar redan tillbaka till värmen!! 
Kom hem i förrgår, när Lisa och jag var på Arlanda, var det inte särskilt lockande att gå ut i kylan, oxå med tanke på att vi inte hade allt för varma kläder på oss, trekvartsbyxor linne och tunn långärmad över. Nisse kom o hämtade oss, vi åkte och åt på nån restaurang, jättegod mat!! jag åt nån pasta med fläskfilé, gräddsås, kantareller och riven ost - gott gott!
Vi åkte hem till Patrik och hämtade våra kläder, sen åkte vi till City terminalen, släppte av mig där (Lisa skulle vidare hem till Malin. Jag åkte med båten hem till ön. 
Jättekul att träffa familjen igen! igår fick jag träffa jobbarkompisarna på ICA i Klinte! och idag fick jag träffa Sofie Bobby och Tito!!! Nu vill jag träffa gänget!!

Igår skickade Lisa ett gissa-vad-jag-ska-äta- sms (hon skulle äta taco), hm, så idag ska jag ge igen med, : gissa-vad-jag-ska-äta - korvstroganoff med ris!! Ha!  (det är dom 2 maträtterna som vi saknat mest!)

Panninsyrris har planerat att vi ska spela badminton imorgon. skojs!

till Södde : que te mejores! pronto, vale!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback