all färg borta..

..nästan  =(  om jag kunde sluta flassa bort all färg jag lyckats få i Thailandia, men jag flassar bara mer o mer, så risken är faktiskt hyfsat stor att Södde är brunare än mig, när vi ses, trots allt - TRIST!

Badminton med syrrisen igår var jätteskojsigt! och det blir ju faktiskt bra träning för armarna (när vi blev för trötta i högerarmen körde vi med vänstern ett tag, inte helt lätt).
Just det, jag måste ju börja gymma igen (oj vad seriöst det lät) men börja på bodyjam igen och även träna lite armar i gymmet!

Jag tänkte skriva en sammanfattning om Thailandsresan i resedagboken, sen nån gång.., vad som varit bäst, sämst, lite tips o så.. 
Jag har ju fått prata såå mycket spanska under resan!! -underbart!! det trodde jag aldrig, inte i Thailand, ...skumt.

Jag önskar bara att man kunde ta med sig alla härliga människor hem, som man träffat där! (bl.a. Uppsala-gänget, och Blekinge-gänget!) men dom kommer förhoppningsvis o hälsar på oss i sommar!!

Nu ska jag ringa en jäkla massa samtal- jobbigt.. bl.a. till arbetsförmedlingen och till ICA Maxi..
Jag ringde nyss till Destination Gotland,  jävla DG, dom hade inte jobb förräns i juni, kanske... (förstår dom inte att jag måste ha jobb NU?..)




Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Svara på dagens sjuka, roliga fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204530432_dagens_frga.html

Tack för din medverkan

//Jocke

Postat av: Mstrp

Haha nee jag är sjuk, är helt blek, men ge mig en vecka så =)

2008-03-03 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback