Campeones de Europa!

Spanien - EM-mästare 2008!!!!!!!! .."Campeoooones campeoooones olé olé oléé"..  skulle verkligen ha velat vara i Spanien igår!!! och firat muchisimo! (fick ju vara med om att fira när Barcelona vann La Liga iaf, helt tokigt var det! de flesta gatorna i Málaga centrum var avstängda, polisen fick dirigera bilar, det var folk och flaggor överallt, men jag kan bara tänka mig att det var ännu häftigare och ännu större firande nu, igår! Por fin ganó el equipo de España!!!

Felicidades España!!                                                                                                                                                                                                   





                                           


                                           

Och så har Spanien världens bästa (och snyggaste) målvakt!!! Iker Casillas!!



typiskt att det skulle regna idag, bara för att jag är ledig, ska tydligen bli jättefint, soligt väder nu iveckan, för då jobbar jag ju varje dag - riktigt trist! jag kommer blekna bort helt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback