mer jobb, mer pengar - behövs

Har fått 3 jobbartider på ICA i Klinte!!!! tisdag nästa vecka och torsdag, fredag veckan efter det... Hur bra som helst!! men ännu fler tider skulle jag vilja ha!!
Jag måste ju ringa till DG höra om jag kan jobba där nåt, nån gång.. Egentligen så skulle jag vilja jobba på ICA i Klinte eller på ICA Maxi i sommar men det känns som jag får ta o jobba på DG igen om det visar sig att jag får börja jobba där tidigare. Förra året fick jag börja jobba där redan i april!

ont om pengar nu..
Vaccination inför Thailandsresan på måndag.. lite läskigt kanske, sprutor är väl aldrig kul..
och varför kan det inte vara gratis??

Tur att mamms o papps hade en back packer-ryggsäck som jag kan låna till Thailand!! skulle inte haft råd att köpa nån ryggsäck nu.. men skor måste jag ha! jag har verkligen inte ett enda par sommarskor, inte ens gammla som jag skulle kunna leta fram o använda igen.. dom sommarskor jag använt senast är mycket trasiga både dom jag hade i Málaga och dom som jag hade i sommras.. kasst!!

Lisa och jag har bokat boende i bangkok nu!!! tog ett tag innan vi kom på ett smartare sätt att leta fram boende i det område där vi faktiskt ville bo.. men efter mycket spanande så hade vi 3 ställen som vi valde mellan. tillslut bokade vi iaf! blir nog jättebra!! skönt att ha det klart!
Nu börjar det kännas mer och mer verkligt att vi faktiskt ska åka dit!!! och 3 veckor går ju såå fort, så egentligen åker vi när som helst - jättesnart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback