färdigpackat

nästan klar med packningen, bara tandborste och sånt kvar.
resfeber än? nja... nej. för jag förstår verkligen inte att vi verkligen ska åka till Thailand, hur svårt kan det va? tydligen väldigt svårt. Men det ska ju bli så otroligt underbart roligt!!! packning, flyg, restider o sånt har jag iaf förstått.
Har aldrig rest med backpacker- ryggsäck förut, klurans.., synd bara att min ryggsäck är från stenåldern och därför inte har så många praktiska fack som annars hade varit kul o ha, men snällt ändå av mamms o papps att låna ut den. den får duga helt enkelt! och man har ju fått tips från "Thailandsidor" att inte ha en ryggsäck som ser dyr ut, (för att undvika att bli rånad) ingen risk för min del då...
Jag vill ha solglasögon!!! Jag passar aldrig i solglasögon, aldrig.. - trist! Men jag ska försöka hitta det i Bangkok iaf.
sarong ska jag tydligen oxå köpa i Bangkok.. bra o ha.. kommer nog köpa en del grejer.. men inte allt för mycket ändå, min ekonomi är väl inte (aldrig) den bästa..

solskyddsfaktor 2.....? - neje... det är ändå Thailand vi ska tilll!

Tegel imorgon kväll? det vet vi ju inte riktigt hur det blir, om det blir det eller ... nåt?
och sen söndag, vad ska en Lisa och angelica hitta på för skojs i Istanbul?? más que esperar... vi hittar säkert på en massa kul! .......! en massa bus..!! ...hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback