...maravilloso!

i lördags kväll, förfestade Lisa och jag med vår granne Isak. sen gick vi till Hamnplan och såg Spray! Träffade Alberto där!!

igår bakade Lisa och jag pepparkakor! lyssnade på julmusik och tände första adventsljuset + vers! julmys!
sen gick vi lite på julskyltningen. sen åkte vi till Joda och åt! För första gången i mitt liv tog jag något annat än nachostallrik där - kycklinspett med klyftpotatis, det var faktiskt jättegott!
Senare var jag hemma hos Alberto!! vi kollade lite fotbollsklipp, snygga mål! Jag fick prova på att spela guitar hero, det gick inte alls bra för mig, men Alberto var rigtigt grym på det!
sen såg vi simpsons-filmen!

Arsenal vann över Chelsea, 2 - 1!! så jäkla bra!!! och Barcelona leder fortfarande La Liga!!!

Kommentarer
Postat av: Line

guitar hero är riktigt kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback