Jul Jul Jul!!!

Underbart härligt med jul!!
Som vanligt på julafton hos familjen Engström! :
Mamma o pappa vaknar tidigt går ner o fixar frukost! Senare kommer Pannin och jag ner. Vid spisen hänger våra julstrumpor (med namn på) i dom ligger alltid nån liten julklapp, och chokladtomtar..
i år fick syrran och jag var sin kofta, jag en svart! syrran en röd.
Efter jul-frukost klär Pannin och jag granen, till julmusik. Sen byter vi om till fina julkläder! och så är det time för juklappsutdelning!! Pappa fick "vara tomte" i år för varken mamms syrris el jag ville förstöra frisyren med tomteluva..
Sen är det jul-lunch- ALLTID julkorv med potatis, grädde o ketchup!!
Sen åkte vi till Fårö, till Hasse & Lotta, Marcus m. flickvän Moa, och Jessica m. pojkvän Wille, var oxå med!! Alla samlade i år - jättekul!!
Efter Kalle Anka skulle dom ännu ha julklappsutdelning. Sen blev det julmat!!
Vi satt o pratade hela kvällen! kl 10.30 åkte vi med fårö-färjan.

Pannin och jag åkte hem till lägenheten, för att få träffa Lolita & Miranda!!! o ge dom lite mat o så

Nu ska hela familjen ut o gå, på Hällarna. Sen ska vi spela spel!!
Ikväll blir det utgång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback