Thailand!!!!

Vi ska verkligen till Thailand!!!!!!!!!!!!!! Jag har absolut inte fattat det än.. met det gör jag väl, för hoppningsvis sen nån gång! Det är iaf Bokat & Betalt!!!!!!
Nyss fick jag en bild framför mig, hur Lisa & jag springer runt lite i Bangkok! vad liten man kommer känna sig.., det är ju så stort.. ha! men där kommer vi studsa runt!!
Vi borde ta o boka det där nice-nice-"hotellet" där vi ska bo i Bangkok första natten oxå..! Sen blir det väl lite bugalows o lite allt möjligt..!!! Men Där vi ska bo i Bangkok är ju väldigt bra o boka innan, skönt o ha det fixat när man väl kommer dit! Sen är det bara att spana runt efter olika boende på alla underbara, olika ställen vi kommer att åka till!!!!!!!  Sola, Bada i varmt vatten!, prova på att dyka kanske!, Ta en drink på stranden under en palm och bara njuta!, åka på båtutflykter till laguner, grottor..., spana in härliga vattenfall!!!, och så ska vi ju på fullmåne-party!!,  på ett ställe ska vi prova på klättring!, och bara det att allt är såå billigt där...!!  Det går knappt att föreställa sig hur härligt det kommer att bli!!!! helt enkelt - MARAVILLOSO!!!
(Och vem vill vara hemma i Sverige, i februari?? - ska bli sååå skönt o slippa! Längtar längtar längtar!!!!!!!

image17
Vamanos pa allá!!! Lisa y Yo, en febrero!! ¡Ay Que Rico!



Övrigt:

Bästa låtarna:
* I still love you (- Aventura)
* Our song (- Aventura)
* A pedir su mano (- Juan Luis guerra) 
* Mi niña cambio (- Aventura)
* Cuando volveras (spanglish) (- Aventura)

Roliga/Söta
låtar:
* Pueblo por pueblo (- Aventura) 
* Gone (Reggaeton) (- Aventura)  
* Mujeriego (- Aventura)           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback