Smålandia!

torsdag åker mamms & jag till Småland! Ska hälsa på lite släkt! Pannin ska ta sig dit oxå!!  
Hetaste ställena i Småland, helt klart: Emmaboda & Vissefjärda och Stångsmåla! ......... .......... ............hm...
(kommer hem söndag.)
Sen hoppas jag att Lena har lagt in en jäklarns massa jobbartider i min "medvind"!

Dom vet iaf verkligen att jag kan och vill jobba.
Angelica: - Behöver ni någon, nångång, närsomhelst, så kan jag jättegärna jobba!!
Monica (checkinansvarig): - Angelica, VI VET!
(Jag har nog sagt det ett antal gånger för mycket än nödvändigt.. aja..) 


Creo que voy a llamar abuelita y Monica esta noche!! känns som det var ett år sen vi pratade sist =( men jag har verkligen inte pratat med dom på ett halvår.. muy mal,  (y "él" dijó que han preguntado por mi, y que todavía piensan en mi y quieren saber cómo estoy! que lindo =) dom är ju för söta!) 


(Bästa/Härligaste låten : "Pueblo por Pueblo" - Aventura !!!!!)

Republica Dominicana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback