Köra bil!!!

Har ju glömt att blogga om det häftigaste jag någonsin upplevt/gjort!! eller.. riktigt kul var det iaf!!
Bästa Lisa, Bästa Sofie, och jag åkte till Lindsparkeringen (kväll - mörkt ute)
Jag frågade Lisa om hon inte var rädd om sin bil?....
men men... jag fick tydligen sätta mig framför ratten, jag lyckades starta bilen... och jag KÖRDE!!! Det gick ju hur bra som helst!!!!!!!!!
Trodde jag aldrig, trodde att bilen skulle hoppa fram hela tiden, men det gick riktigt smooth!!!
Nice! Läskigt! men Kul!

Hur mycket tycker jag om att cykla.. egentligen?? Man kan ju tro att jag tycker det är väldigt mycket skojsans..
Jävla skräp... Cyklade bort till Södde & Jonas, Bent fanns där oxå!
Men så hade jag ju glömt mobilen... bra.... ....inte så lätt att komma in då nej
..cyklade hem igen..
Hur kan det inte finnas någon portkod?????? (jag måste väl få skylla på nåt iaf)
Så jag hade tänkt göra ett nytt försök snart..
Men om jag kunde ta och komma ihåg mobilen då kanske, hade varit rätt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Körkortet är inte långt borta nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback