jobb??

Nu känns det som att jag är arbetslös igen... det är jag ju kanske oxå.. - Inte alls bra  =(
Men Lena ringde igår o frågade om jag kunde jobba på torsdag. hoppas verkligen att jag får en massa mer tider! Måste jag få!

Vad ska jag göra idag då....
* Ringa jävla Handels, som tycker att jag ska betala 520 kr till dom..., det tycker inte jag.. (glöm det!)
* Ringa till Atterdags (se om man kan få tag på personalansvarig där, den här gången, inte helt lätt...)
* Ringa till LB Karriär, igen, se om dom vet nåt mer nu, om jobb på Ica Maxi...

Lisa & jag hittade en thailandresa igår, för 6300 kr/person!! Välldigt Billigt om man jämför med dom andra som vi trodde var de enda som fanns nu..
Så då gäller det ju att boka dom innan dom försvinner.. måste ringa lite först o kolla upp lite grejer.. måste göras idag.

.... quiero tener un trabajo fijo!

Kommentarer
Postat av: Pelle

haha, Pronto tendré un trabajo fijo!!

2007-09-05 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback