Jäkla Eurosport!



Nästa onsdag ska jag iväg till....?... och prata med en Jane. Ska ju sätta upp mig som vikarie - spanskalärare!

När ska jag få se en Barcelonamatch????????? kan man ju undra....... 
Jäkla Eurosport! dom visade en massa matcher och resultat, från alla fotbollsligor i hela europa, från ligor man t.o.m. aldrig någonsin hört talas om. Dom började visa tyska, italienska, engelska, dom största och där ingår ju självklart även Spaniens La Liga!! så jag satt där o väntade på att få se mitt Barcelona, bl.a., men nej då istället visade dom Portugal, Frankrike........, och precis innan reklamen sa dom bara: " och så kan vi ta resultaten från La liga (5 sekunder, sen reklam).. WTF! vad var det om!!??? inte en enda La Liga- match! Förjävligt! Jäkla Kasst! 

nejmen.. nu är ju kl 20.. hade tänkt skriva mer men... en annan gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback