igår..

Varför är jag vaken nu?? ... kan va för att jag har hur mycket som helst att göra idag..
Vi åker ju 17.05 ikväll men jag har ännu inte packat ner ett enda plagg.. man kanske inte måste ha några kläder alls på sig i Småland... eller?  hm.....

Syrran, mamms o jag ska till Kalmar nån dag oxå!! Gå på bio där, och äta på kina-restaurang!!! (Kina-mat är ju sååå gott!!!)
(Vi ska bo hos Börje o Lisa och det braiga är att den Lisa är/har alltid varit mammas bästa kompis!) Klart man ska ha en bästa kompis som heter Lisa!!!!!!!!!!! mamms so know - bra där!!!

mammsen är tydligen iväg o morgonsimmar nu.. Jag vill ju oxå simma!! Jättebra träning för hela kroppen, det där!!

Igår var jag på stan med Bent, vi skulle hitta en bra, snygg Bent-jacka! och jag säger bara: Tur, att jag var med, annars hade han inte köpt den bästa.. men han kanske skulle varit 900 kr rikare eller så... aja, bästa jackan hittade vi iaf.. dyr, men snygg!!
Senare: Mamms och jag var på Jysk för jag ville köpa...... (jag vet inte om jag vågar skriva vad.., för jag har redan blivit riktigt mobbad av en Bent och en Lisa..).. men ok,.... jag hade faktiskt tänkt att köpa en - kudd-väska!! Det är visst bra!......
Sen var vi iaf på intersport, kvarnen, (fick ju presentkort där i födelsedagspresent) så jag köpte ett sånt där "vind-vatten-ställ" i svart, (snygg jacka!!) så nu kan det få bli lite regn-blåst-storm väder..! ...... ehm.. men Nej, ändå inte...

Nu har jag inte tid o sitta o skriva längre.. för tusan..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bor du i sverige numera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback