Hemma igen

Tusan, jäklarns jäklar att jag missade middagen + utgång i lördags, med gänget! jag ville ju oxå va med!! typiskt..
Men dom är ju rätt läskiga ändå, "mina "gängmedlemmar", nästan alla skickade ett läskigt sms till mig, alla skickade precis samma ord.. jag blev livrädd/orolig och var tvungen att ringa Lisa och fråga vad det var frågan om? men det var inte så farligt, dom tänkte på mig iaf!, mina sötisar!!!

Men det har varit en trevlig helg i Smålandia! Träffa lite smålands-släkt, som man inte träffar allt för ofta (1 el 2 gånger om året).
Kalmar är ju en av de mysigaste städerna som finns! me like Kalmar!
Kina-restaureangen var ännu mysigare, maten jättegod, och bion var bra!!!

Fredagkväll åt vi middag med Börje & Lisa, och drack en massa vin! Senare såg vi på gammla gammla diabilder, från när syrran och jag var väldigt små (Pannin 4 år, Jag 2 år) När vi hade hyrt en stor båt och åkte runt i nån kanal! Börje o Lisas son Daniel, och Pannin lekte affär då, och sålde cigaretter  & öl.. jag var väl inte såå rolig, låg väl mest o sov..(det var då när man fick plats på två stolar )
Synd bara att vi inte kunde ha gjort den "utflykten" nu istället, hade varit skojsans!

Monica (checkinansvarig) ringde i fredags o frågade om jag kunde jobba lördag, nja, gick ju inte så bra, hon hade glömt bort att jag var i Småland.. men jag har fått mer jobbartider!!!! : idag, imorgon, fredag och lördag!! Muy bien!!

Kommentarer
Postat av: Pelle

SÖK HJÄLP!!!
haha vi hade roligt iaf :D

2007-09-17 @ 13:53:14
Postat av: Jonas

SÖK HJÄLP!
do it!
hehe, var skoj faktiskt :p
Take care tjejen!

2007-09-17 @ 18:50:34
Postat av: Lisa

SÖK HJÄLP!
Haha, jag var ju tvungen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback