Äntligen!!

Barcelona - Zaragoza
Äntligen
har jag fått se min älskade barcelonamatch! Hemma hos Bent i "Romers" igår!!!!! Och vilken match!! Helt otrolig!! Till och med Bent tyckte det! Efter bara 3 minuter hade (världens bästa lag!) Barcelona gjort mål! (Messi såklart!) sen 2-0 (Messi var på g!) Sen blev det 3-1 till Barca! och allt detta bara i första halvlek!!
Slutresultat: 4-1! Härligt! Sista målet var ju snyggast! Frispark till Barca, målvakten räddar genom att knuffa bort bollen, Marquez kommer springande, perfekt timing, och nickar in bollen!!! såå snyggt!
Måste berätta oxå att vi åt en jäkla massa mumsans grejer till: italiensk lufttorkad skinka, brieost, honungsmelon och chippa!!



Lite skumt.. - Idag sitter jag nämlingen på Romabokningen, Ha! skojsigt! Jag har loggat in med min sign, sitter här o bokar lite (frivilligt, på ledig tid), hjälper min bästa/kära kollega Bent!
Mysigt!


Ska träffa min Lisa ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: pell

haha jobbarN^

2007-09-27 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback