tokrolig kväl!!

Vad kul vi hade då!!!! Lisa Sofie & jag, var hemma hos Lisa, efter vi ätit taco satt vi och pratade om allt allt allt, hur mycket som helst! o jäklar vad tiden kan gå fort ibland! Helt plötsligt var klockan.... - väldigt mycket, då fick vi nåt ryck och började studsa runt, och dansa järnet till jättebra gammla, roliga, braiga låtar, flummade runt riktigt mycket!! jäklarns mycket skojsans var det - tokkul!!! Det känndes som vi varit på ett supertufft träningspass o vi var helt slut sen.
Jag var hemma kl 04.

Gick upp rätt tidigt, skulle iväg med mamms, papps och syrrisen till .........., för att kolla på husbilar och husvagnar - nån slags "utställning" - skojsans! Spanade runt en massa, Jag Vill Ha En Husbil!!!!!!!! fanns en del jättestora och lyxiga - vill ha vill ha!! (men jag ska nog ändå satsa på att ta körkort först...)
 
just det ja,  kameran, gick ju inte så bra att ta kort utan den...
typiskt...
får hämta hem den imorgon (Nu var det allt för länge sen jag var hos min Bent i Romers =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback