Spanska-kurs!

Idag har jag suttit och skrivit på upplägg till spanska-kurs för Sofie och Lisa. En spanska-kurs som startar efter inflyttning i en väldigt mycket jättefin lägenhet!!! (Vi flyttar ju verkligen jättesnart!!! längtar längtar!!)
Jag ska komma på lite roliga sätt att lära ut spanskan.. men eftersom vi oftast alltid har väldigt skojsans ihop! så tror jag inte att det kommer att bli några problem!
Det kommer bli lite läxor och prov men som är förhandlingsbara, till viss del... ingen tidspress iaf!!
Jag hade tänkt att vi skulle kunna avsätta 1 el 2 dagar/kvällar i veckan, till spanska-kursen, men det får vi ha ett litet möte om, när det passar alla och så.

Vissa dans-kurser finns det även risk för att det kommer att bli i vår nya fina lägenhet!!
merengue, bachata, salsa
Men det blir mer spontant, - när man har lust, om man har lust....

Nu måste jag nog duscha lite och sen återgå till bokhyllan, mer grejer som måste sorteras, packas ner eller rensas bort.
börjar jobba sen, kl 14, ledig imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kanske är lika bra att du gör en kurskatalog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback