IMORGON!!

Läste nyss Lisas blogg, men jag var bara tvungen att skriva det oxå! IMORGON FLYTTAR VI IN!!!!  Så underbart härligt att kunna säga det, "Vi flyttar in imorgon" , IMORGON!!! (jag måste skriva det många gånger för att kunna fatta det själv..., men det lär väl ta ett tag ändå...) Det har kännts ett tag som att det bara är just den här veckan vi flyttar in och ska bo där, and thats it, men vi ska faktiskt bo där... mer än en vecka....!!!!, det är det  jag inte har fattat än... 
 

Ringde till Handels, och för en gång skull blev jag glad efter att ha pratat med dom! min utbetalnings...... har tydligen kommit igång nu!! Så jag ska få ersättning nästa vecka!!
 
 Idag var jag och några till från terminalen, på DSM-utbildning, efter jag hade suttit och bokat lite..
rätt slapp dag.. Skönt att sluta tidigt (12.30)!
Efter utbildningen åkte Lydia, Marita och jag till Koggen och åt lunch (vi på DG har lite rabatt där!)

Nu ska jag nog adressändra lite!
Volontärgatan - bästa gatan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback