ikväll så!

jaaaa!! ikväll får jag träffa min bästa Lisa och min bästa Sofie!!!!! Vi ska äta taco!! sååå gott!!
Blev ju inte så mycket av det igår, jag åt pizza med pappsen, såg på tv, och sen var det väl bara att gå och lägga sig, jäkla DG ibland alltså! hu, så typiskt när man bara ska jobba morgonpasset and no more - kasst

Idag har jag mest klurat ihop massa spanska till Lisa-Sofie-spanska-kursen!
och så har jag varit lite duktig och dammsugit.. bien bien
Ätit fläskfilé idag!! med rostade rotfrukter & potatisar! mumsans!

Imorgon blir det familjedag! Innan syrrisen åker hem.


just det, kan jag komma ihåg att ta lite kort ikväll då kanske, jag skulle ju bli bättre på det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken kväll det blev!

Postat av: Bennypenny

Haha! om du tänker bättra dig på att ta kort kan du ju kanske börja med att ta med kameran, för den har jag! :D

2007-10-21 @ 16:32:47
URL: http://bennypenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback