ICA-tjejerna!

Igår jobbade jag först morgonpasset (DG) sen kom Lisa och  hämtade mig, vi åkte till ICA i Klinte! jag fick låna en icatröja och så visade Lisa mig runt lite, förklarade hur saker och ting fungerade o så..! Jag fick stå i kassan lite (det är jag ju ganska så mycket väldigt van med, så det gick bra!) Men nytt för mig var att dom har ..... vad heter det? aja sån där som finns på bl.a.a Atterdags, när man får ut/tillbaka pengar/mynt i en sån där "skål",  Det har dom inte haft på Hemköp och inte på Ica Maxi, där har dom vanlig kassa, men det  var inte så klurans ändå!
sen överlämnade Lisa Frukt & Grönt- ansvaret till mig ett tag!! (Att hon vågade!) Nej, men jag har faktiskt varit på frukt & grönt lite förut, så det gick bra bra..!
Lisa har skojsans jobbarkompisar! Så det skulle vara väldigt kul om jag får jobba där lite, och jag kanske kan få hoppa in lite extra när det behövs..!!! =)

Sen körde vi in till stan igen , ner till Terminalen, och så jobbade jag 15 - 17.30



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback