fixing

Syrrisen har en ny bärbar dator, det vill jag ju oxå ha!!!!!! 

Jäklarns vad papper jag har sorterat - det tar aldrig slut. men 2 banankartonger är färdigpackade, fler behövs!
Vi flyttar in, inte nästa vecka, men veckan efter det!!!!!!!!!!!! Nu är det verkligen nedräkning!!!

Hoppas jag får träffa mina "sambos" ikväll!!
men party party blir det inte, Lisa ska jobba och nyligen fick jag reda på att jag ska jobba imorgon jag oxå, börjar kl 05.45 som vanligt då..
men nåt kan man ju alltid hitta på!!

Tänkte laga lite mat nu!! Bästa receptet (nästan): Makaroner, baconbitar, ketchup och crème fraiche!!
Gracias Lisa!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, snudd på bästa receptet va?
Det är svårt iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback