Filminspelning

Filminspelning på jobbet i söndags.

Jag cyklade till jobbet, när jag var på väg nerför gutebacken tänkte jag: "Men!? Vad är det frågan om??"
Bilar
stog stilla, som en lång kö i slutet av backen och kön fortsatte längs med vägen. Jag lyckades iaf ta mig förbi alla bilar och trafikvakter.. Fick reda på sen att dom höll på att spela in en film..
Jag satt nere i bilincheckningen, efter incheckningen så hade alla dessa bilar (statister), ställt upp sig vid nynäs-incheckningen, De höll på att filma när vi gick där ifrån, Grindrna var stängda, Någon stog och skrek "Släpp in oss..!!" (I filmen skulle de försöka ta sig från ön, p.gr.a. fågelsjukan..)
Vi fick tyvärr inte vara med i filmen, fast 4 st från jobbet fick iaf vara med lite..

Ledig idag!!

I helgen blir det party party! Det var länge sen.. känns det som... ? (Det var iaf länge sen jag var på Munken eller Hamnplan, och det var väldigt länge sen jag var ute med min Lisa..)
Fredag blir det förhoppningsvis Sofie-Lisa-Angelica-kväll!!!
Lördag hoppas jag på att det kan bli utgång med bästa gänget!! (Bent, Pelle, Södde, Jonas,......!!)

Friends! gå in på  netlog.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback