Fiesta!

I fredags förfestade Lisa, Sofie, Paula och jag i Lisas stuga nr 2!


image18image19




image21


Riktigt kul hade vi!!!
Sen blev det Hamnplan! Spray spelade där!
Stackars Lisa, iskrig med Sofies Bobby, Många blåmärken dagen efter - hu..ont ont..

Lisa och jag slappade hela lördagen - lediga ju!! Såg 2 filmer! gick igenom lite av Lisas gammla grejer- skojsans!  Men mindre skojsans var väl att det kröp ut en oinbjuden "gäst" från en av kartongerna, en jäkla spindel. Den fick inte vara vår objudna gäst särskilt länge. 
Sen åt vi på Max, åt kycklingburgare, brukar jag ju aldrig göra.., gott var det iaf!!

Men om jag kanske skulle ta och börja rensa upp lite bland mina saker oxå.. inför flytten, ...bokhyllan orkar jag inte ens tänka på.. där får det inte ens plats ett litet gem nu...,

Kommentarer
Postat av: mstrp

Ni ser ju ut att ha riktigt roligt!

2007-10-08 @ 19:08:19
Postat av: pelle

ser ut som att någon drog igång "fågeln roger" på stereon.

2007-10-10 @ 00:12:04
Postat av: Lisa

Haha, nej, ingen fågel-låt alls faktiskt.
Det kanske var det som hade behövts?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback