llamame!

idag har jag varit ledig. inte gjort mycket alls.
jag cyklade bort en stund till mamms o papps, hämtade lite mer grejer..
och så har jag precis varit ute på en liten promenad med sötaste Tito!

Vad härligt! - imorgon ska jag på massage!!! (- gratis, genom jobbet!! )

Vill prata med min Bent!!! Hur ska det gå till då? Det enda är väl att Bent kan ringa mig från nån slags telefonkiosk.. Ring mig Bent! Porfavor!
Vill veta hur du har det! Jättekul att iaf kunna läsa din resblogg!!! så jäkla häftigt! jag kan inte ens fatta att ni verkligen är i Japan! Ser såå mycket fram emot att få se korten!!
Saknar dig min Bent!!

Kommentarer
Postat av: Bent

Hej! jo vi har det bara fint, ingen fara! Jag har inte hittat nagot telefon kort, det ar ocksa ratt ont om telefon automater har. Men sa fort jag hittat det sa ringer jag! ha det bast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback