finns ännu min blogg??

Har min blogg lagts ner? tycker jag verkar dumt..
Finns så mycket nu ju som jag borde ha skrivit om.. hm men det är mest Lisa som har internet, Sofie har det snart.. Jag borde verkligen skaffa en dator!!! men men allt el. det mesta är efter Thailand, före eller efter Thailand, mest efter..
(nu är jag hemma hos mamms o papps så då kan jag passa på att blogga lite!)

Lisa och Sofie har fixat till sig riktigt snyggt hår.. nu är det bara jag som ännu går och skräpar, lycka till Angelica att få en slingningstid innan jul (för klipptider finns det) men inte slingor nej.. =(  skräp

Jag har köpt nya gardiner idag, el mamms, el jag..? el... mamms köpte nog, iaf en sån där julstjärna på fot, till mig!

Igår tror jag att det var, fick jag se en Barcelona-match!!!!!!!!!!!!!!!!!!! För nu har vi kanalerna!!!! (fler kanaler än innan, bl.a. TV 4 Sport!!!)
Barcelona vann såklart!! 3 - 0!!!
(nästan) Viktigaste matchen är 16/12, då jäklar! Barcelona - Valencia!! 

Nån dag har jag varit på akuten med Bent och Lisa. Det var mysigt..... faktiskt för vi var helt själva där och kunde se på tv och dricka så mycket varm choklad vi ville!!
(Jag fick en tid sen till morgonen/dagen efter, hade iaf haft helt sjukt ont hela dagen..)

Nu ska jag hem till mina älskade Sambos igen! och till världens sötaste, underbaraste Tito-lus!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback