allt möjligt..

OJ! så mycket jag skulle vilja skriva om!
kan ju börja med att jag numer bor i världens finaste lägenhet med världens bästa tjejer!! Helt underbart!!! por fin!! vi har fått ordning på det mesta, nu är det väl mest våra rum som ska fixas..
Lite panik har jag över att jag ännu inte har några gardiner i mitt rum - inte alls bra, men mamms o papps har sagt att dom ska ge mig gardiner i inflyttningspresent! det får dom hemskt gärna göra så snart som möjligt! nu tack!

vi har varit och storhandlat på Ica i Klinte... summan blev väldigt väldigt hög.. vågar inte skriva hur mycket allt gick på...

Vi har haft vår första fest här! Inflyttningsfest blir lite senare..

Min Bent har åkt till Japan med en Pelli (Pelle) Häftigt!! verkligen! men han får ändå ta och komma hem snart tycker jag, ska vara borta 2 veckor =(

Idag kom Sofies syrra Lina!! Vi hämtade henne på flyget, men innan det var Lisa och jag på GGN. Geggigt men kul! en terninalvärd - Joel var med och körde!
sen har jag mest jobbat.. ska snart tillbaka o jobba lite mer, slutar 01.45
Typiskt, jag vill ju med ut ikväll..

just det! igår var vi (gänget) på Gute och såg Takida!! Självklart stog Lisa och jag längst fram vid scenen! (Träffade en kusin - Peter!)

btw - Tito är världens sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback