vill flytta in NU!!!!

Torsdag: minigolf... blev det ju aldrig =( , var himlans kyligt där.. - dumt
men mat blev det (min andra lunch, det finns tydligen dom som tycker att jag äter väldigt mycket.....hm..) Lisa och jag åt på Strykjärnet iaf!! gott gott! sen var det time o jobba lite på DG. Satt i bil-incheckningen (som vanligt väl) - Jäkla Bookit! Skräpsystem det där, ibland... var iaf tvungen att starta om datorn, och det tog ju bara en timme (kul), sen gick det såå segt.. bilkön blev inte mindre precis.. innan det, funkade ingen kur (nästan) så jag fick byta 2 gånger innan jag kunde öppna incheckningen..., suck, trodde att jag skulle sitta helt själv oxå på Oskarshamn men sen kom 2 till, tur för dom det!

aja sen hämtade Lisa mig!! Vi åkte hem till Bent!! sen blev det mat igen!! på Max! eller mer galgberget blev det ju, finns ju bara 2 alternativ, vart man ska äta sin maxburgare! (inne på Max är inte det andra alternativet..) Dimmigt var det iaf, men jag såg tydligen en snöskoter.....!? (Lisa o Bent kan inte säga emot!)

Lisa åkte hem, jag följde med Bent!

Lisas förslag/fråga- om Sofie kan bo med oss oxå i lägenheten!!? Angelicas svar: Självklart!! Fan va skojsigt!! Det kommer bli hur kul som helst!!! längtar oxå sååå mycket!! fast man kan ju inte säga att man vill att det ska vara november Nu.. nooo, sommaren vill man aldriga hoppa över, never! men oktober däremot, ta bort oktober väl!!

Ledig idag förresten!! härligt härligt!! men vad jag ska göra idag, vet jag inte alls.. rätt skönt att inte ha nå planer ändå..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback