Släkten!


Bent & jag såg en mycket bra film igår!! (Jocke, Bent & jag åt förresten mycket god mat oxå!) 

Utbildningsdag imorgon.. är annars ledig men då blev det ingen sovmorgon iaf då.. aja.. vet inte vad det är för utbildning riktigt..? men men
 jobbar fredag, 05.45 - 14.. alltid lika härligt... =(

längtar till lördag!! bowling, mat & bad med släkten!! Tur att jag har en väldigt rolig (men liten) släkt! alltid jättekul att träffa dom, alla är helt tokiga! ska va hos en kusin, och så får jag äntligen bada i deras varmvattenspa och pool! jag är ju den enda i släkten som ännu inte gjort det... men nu så!!

Lisa får inte vara sjuk.. =(  tycker jag inte alls  =(  Bli frisk tills imorgon!! var jäkligt länge sen vi sågs nu.. =( 

Jag måste hitta en jättefin klänning!! har iofs gott om tid på mig men innan sista juni iaf.. 30/6 är syrran & jag bjudna på Marlenes (en kusse!) bröllop!!! ser jag fram emot!!

  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag jobbar på det! Men nu har jag fått den där fåniga "hesheten" som jag får en gång om året..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback