Laserdome

Den där brandutbildningen gick ju jättebra!! Mycket bättre än förra gången! (jag skulle t.o.m. kunna bli brandman nu!)

Laserdome ikväll!! (första gången för mig.. lite "skrajsen" är jag nog..) 
men jäklarns jäklarns jäklarns, att jag ska jobba 05.45 imorgonbitti.. hur kul är det..?? Hem o sova tidigt, annars orkar jag aldrig upp..  jag tycker jag är trött hela tiden - alltid väl,... dumt
ska sitta i bilincheckningen (första gången för i år då)

=) Kul att få träffa en Södde!!! Länge sen ju.
 
Skönt att va ledig idag!! ska mest..inte göra mycket alls..

Kommentarer
Postat av: anonympelle

nu har jag hittat hit också. har hittat hit engång tidigare men hittade bort igen...
ska bli skoj med lite laserdome ikväll :)

2007-05-11 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback