klänning & skor

Bent & Jag åt god mat på "Strykjärnet"!! satt ute, soligt o härligt!
sen såg vi film!! 

sov verkligen bort hela fredagen.. nästan iaf.. hade ju tänk åka ut till min Lisa, men vad gör en Angelica? ..somnar om kanske.. 
hann iaf gå på stan lite hade tänkt spana på en klänning som jag kan ha på Marlens bröllop!! (hade inte riktigt räknat med att hitta en direkt) Gick in på "Vila" provade första klänningen jag såg ungefär, perfekt, köpte den! (lika bra!)
sen var jag inne på "Din sko", där var jag tvungen att köpa "sålänge-skor", vita "hoppa-i-skor" blev det!
bikade hem, jäklarns härligt väder var det!! Satt o solade en liten stund på verandan- underbart härligt!!

Gaston ikväll då!! =)  =)  vad händer innan det..? Lisa.. do yo know hur det blir... eller.. hur vi tar oss ut till en Sandra, som fyller år!!....o så.. eller så..?  (Hoppas jag får besök av en Lisa idag på jobbet!!)
(ska jobba på DG kl 06.30 imorgon) aja sova kan jag gör sen, ska bara jobba morgonpasset..men men..äh 

ska iväg o jobba snart.. Ica Maxi
Just det.. måste köpa mors dag-present till mamms! Pannin ringde igår o sa att mamms ville ha en "fleezpläd" (min egna stavning), som hon iaf sett just på Ica Maxi - que bien que bien! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback