jobbigt mycket jobb

idag: jobbat första passet nu.. ska tillbaka kl: 15 ..  ja herre gud..
Jag har verkligen jobbat dygnet runt i en hel vecka i streck.. det jag har hunnit med annars förutom jobba jobba jobba, är: äta..., sova lite.. thats it.  (känner mig lite... levande död sådär..)
så.., kanske dags att få tillbaka mitt sociala liv lite nu! tycker jag vore skojsans!

i morgonbitti ska min Lisa & jag på en fin morgonpromenad!!! =)  (efter jag slutat jobba - 07.30)
vandring vandring..!!

på torsdagkväll ska Bent & jag äta god mat på Strykjärnet!!! =)

i lördags jobbade jag (först på DG 05.45 - 07.30) men sen i "maxiköket" på ICA Maxi!! delade ut gratis smakprov, det var jättekul! men samtidigt stressigt, det tog ju slut rätt fort, bara att göra mer mer mer..) jag stog där o kokade färskpotatis, blandade ihop en sås på gräddfil honung och citron, till det lite blandad sallad, rostade solroskärnor och riven ost - riktigt gott var det! (åt nästan upp allt själv, nej, men jag älskar verkligen färskpotatis!!) "passar perfekt till grillat kött"!! sa jag till alla iaf! (inte för att jag har provat själv...men det kan jag tänka mig att det gör ändå!!) tips: Try it!! - mumsans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback