Jobbat.. trött..

trött trött.. för den som inte visste det, kan jag berätta att det är helt värdelöst att börja jobba kl: 05.45 (förutom att det faktiskt va rätt fint nere vid hamnen i morse, fin himmel o så, fint "morgonljus" kanske....
men ändå.. mycket tidigt är det..
har kännts som en sommardag på jobbet idag p.gr. av att det varit så mycket att göra! Jag satt själv i kassan en och en halv timme innan jag slöt.. helt slut efter det! folk hela tiden, kö... men det är bara kul!! 
Jag har kommit på att jag trivs jättebra på jobbet! Det är skojsans! varierande!! (lite telefonbokning, lite kassa, lite incheckning..!!)

Pratade med min Lisa.. Bli frisk NU!!! - you have to!! tienes que!! det är inte time att va sjuk!

Ska träffa Bent sen!!!
 
Mamms ska på nån fest ikväll, så jag frågade papps vad vi ska äta.. papps sa: "vi får väl ta lite fil...
yeh right.. nooo .. men biff blir det tydligen! med klyftpotatis o benesås!! verkar bättre - indeed!!

"indeed" - Bents fel..!  =)  mycket indeed blir det.. och: "yeeees".....  men det ska va så!

Kommentarer
Postat av: Benny

haha sorry att jag smittat dig med "Indeed!" :D

2007-05-04 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback