jobb, work, trabajo...

Jobb och motion - Hur mycket som helst!!
Ska tjäna så mycket pengar nu, hade jag tänkt!! Lisa och jag måste ju ha råd med möbler o sånt sen.. ok inte bara det då.. men bl.a. ......!

Onsdag: 08.30 - jag cyklade till bredgatan 4 - skulle prata med den där Jan om ICA Maxi, och så skulle jag läggas in i datorn/systemet, fylla i massa personuppgifter o sånt.. men iaf, när jag var där så ringde en från ICA Maxi, sa att dom behövde en som kunde jobba i delikatessdisken (jag hade råkt nämna att jag även jobbat i delikatessen när jag jobbade på Hemköp..) Han kollade direkt på mig o frågade om jag skulle kunna börja jobba med en gång, jag sa jo, det kan jag ju, men jag skulle även jobba på DG (terminalen), men jag cyklade iaf direkt ut till MAXI, gick till delikatessen, fick kläder (såå fiiina.. sjömanskläder ungefär med mössa o allt.....) sen var det bara o börja jobba, funkar ju likadant som det gjorde på Hemköp så det gick ju bra.. cyklade sen till DG.., tänkte att det hade varit bra att hinna med lunch.. åt där! började jobba kl 12.30 - 17.30, upp för backen med cykeln, cyklade tillbaka till ICA Maxi, jobbade från 18.00 - 20.15, cyklade hem.. (liiiite trött!!)

idag: jobb på ICA Maxi, 09 - 19, imorgon: samma tid, lördag: 05.45 DG, sen 09 - 16 på Maxi (maxiköket!), söndag: DG hela dagen.. 
men men.. jag behöver ju verkligen pengar!!
 

Kommentarer
Postat av: Pelle

haha jäklar vad du jobbar då. lär ju bli fina möbler till eran lägenhet sen iaf :)

2007-05-19 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback