guideutbildningsgruppen

Idag ska jag träffa guidutbildningsgruppen! vi ska ut på en busstur, få se hur guidningen ska fungera lite..
men på kvällen liksom..?? ska träffas kl 18 och så håller det väl på till kl 21.. iofs är det ju ljust rätt länge nu, men ändå, bra om man kan se nånting..

Imorgon ska jag tydligen jobba, sen kl 19 är jag (och antagligen alla andra i guidutbildningsgruppen + alla guider på ön..) vi är iaf bjudna till en guidträff.. (ska va på Kneippbyn, klurit hur jag ska ta mig dit..) det verkar som om vi blir bjudna på smörgåstårta där iaf!! nice! men känns ändå lite klurans, jag känner mig ju knappast som en guide.. förstår inte riktigt hur jag ska klara o guida de där spañorerna sen, högljudda som dom brukar va, går o snackar hela tiden, jag måste ju kunna prata mycket högt för att kunna överrösta dom.. och allt jag måste kunna.. inte bara botaniska, utan hela Visby innerstad... på spanska.... (lycka till mig..) hm..


Helgen!!

Hoppas att jag inte jobbar nåt då (kul att jag fått reda på det...ännu inte - värdelöst) För Lisa & Angelica har många planer!!


Igår, en mycket jobbig kväll blev det (slutet av kvällen)..

Jag grät..

Varför ska det behöva va som det är..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback