Fått Prata Spanska!

Jättekul att få träffa alla igen!! länge sen ju!
antecknade en massa.. vad som är bra att tänka på.. vad man kan prata om i bussen påväg till högklint.., vad man ska tänka på att informera turistgruppen om, osv....
Samanta (Colombia), Magarita (Mexico), Susana (Chile) & jag tyckte att vi kunde träffas söndag, äta lunch tillsammans på Isolabella, och sen prata igenom vad vi kan säga o så på de olika stoppen. (jag behöver hjälp med många ord och hur man säger olika saker på spanska.. så då är det ju ganska perfekt att ta hjälp av dom som har spanska som el lengua materna! (modersmål), faktiskt

börjar jobba kl 12 idag.. slutar 17.30, sen ska jag väl kanske hinna hem o äta nåt? (eller vi får ju smörgåstårta där, så det behöver jag väl inte då)
Sen får jag iaf åka med Camilla till Kneippbyn!! jättesnällt, hon frågade mig, direkt, igår om jag ville det, så då var det problemet löst! muy bien!

har drömt om "en person"...och när jag vaknade.. vet inte men det känns som jag har ont i hjärtat.. (det kan man väl ha) inte ont så att det gör ont.. utan jag känner mer en slags tomhet... "ett rum i mitt hjärta som en gång var fullt, och det är det fortfarande men ändå inte"....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback