det gör såå ont

Gick inte så jättebra för mig i söndags.. skulle börja jobba kl: 06.30.. (hade väl hunnit sova 3 timmar el så..) Jag vaknade iaf kl: 06.15.. - lite bråttom då kanske.. yees. kom en halvtimme för sent - bra där...

Idag lyckades jag med något.. som inte var så värst bra: Jag skulle cykla till jobbet, skulle börja igen kl. 15, när jag skulle cykla ner för den där backen vid gammla fängelset/vandrarhemmet, gick det fort, alldeles för fort, så jag cyklade omkull, eller, jag cyklade in i nån slags stor buske, lyckades svänga lite, ramlade på vägkanten och fick halva cykeln över mig... gjorde väldigt ont i ena benet, foten, armarna... styret blev helt vridet och jag lyckades inte vrida tillbaka det.. så jag fick haltandes släpa cykeln till jobbet, (tur att det inte var så långt kvar då..) ett tag kändes det som ena benet var av och jag kunde inte alls stödja på det.. värsta största brännskrubbsåret har jag på underarmen.. svider ännu.. aj aj aj.....
Hur kan det fortfarande göra så ont.. jäklarns jäklarns..

Ska jag då lyckas jobba på Ica Maxi i delikatessen imorgon?? (hade ju varit betydligt bättre med ett kassa-pass) men men , får se hur det går.. börjar där kl 08 imorgon... cykla kan jag ju inte iaf..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men!
Så fort mina kompisar kommer upp på något som har hjul, så betyder det tydligen livsfara!
Angelica, GÅ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback