Brandutbildning

Många guider var vi! och när jag stog där inne hörde jag spanska överallt - I was in heaven!! underbart! det fanns fler spansktalande guider från Chile som jag kunde prata med!! (och så dom från min grupp då!)
men det var inte mycket ny information vi fick nej.. inte mycket alls. Åt räkmacka.. sen var det inte mycket mer än så.. och så fick vi guideväst, (xs fanns inte men det skulle dom beställa hem!!)

Men jag måste ju börja översätta allt!! och börja plugga hur mycket som helst, måste kunna allt om Visby innerstad, på spanska, utantill... (hjälp) hur ska det gå till???

Ska jobba imorgon men först blir det Brandutbildning på morgonen/förmiddagen - Nej! vill inte det.. har redan varit på det en gång, när jag jobbade 2005.. Jag höll ju nästan på att brinna upp, helt.. (kanske inte riktigt..., men ändå..) ska släcka eld o sånt, jag är inte så jättebra på det... hu...
Får hoppas att mitt hår finns kvar efter det iaf!! (men vi får väl låna sånna där fiiiina mössor, för att skydda håret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback