Bowling, Mat, Bad!!

Började med cosmic bowling igår!! mamms, papps, moster Lotta, farbror Hasse, kusin Mange, hans fru Gunilla o jag. (Blev pappa full på 2 öl?? nja, men han studsade runt en massa iaf.. eller dansade till musiken kanske han gjorde.. fint fint.......)
Sen förrätt, varmrätt.. hos Mange & Gunilla. Jättegott var det! 
Jag drack en del vin.. först vitt, sen rött.. kände mig lite "drunk" ett tag, men det gick över sen..
Senare: Time att bada i spa-baljan!! (utomhus) mycket varmt vatten!! bubblor!! "massage-strålar"!!  Härligt härligt!! 
(Alla fick plats och kunde ha utsträckta ben, stor balja det där!) 
Satt där o kollade upp på en sjärnklar himmel, underbar kväll!!! skulle kunnat somna där!

Gick upp tillslut ändå. Sen började mammsen o pappsen o de andra dansa rätt skumt.. eller fint menar jag, mycket fint....dansade o dansade, hur mycket som helst..... jag tog kort iaf!!

Sen innan vi skulle hem började farbror Hasse knapra i sig tulpaner.. (han äter verkligen tulpanbladen) fast vi är vana.... aja helt tokig!!

sammanfattning: superkul kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback