Vårkänslor!

Vilken otroligt underbar dag det har varit idag!! Lisa och jag hade en jättefin picknick på Tofta strand!! Soligt, jättehärligt väder var det! och det blåste inte alls, nånting, som vi hade trott att det skulle göra, perfekt! och så blev vår picknick nästan ett party oxå, (ett litet iaf) - tack vare Lisas mobil med superbra ljud!! Vi åt goda tunnbrödsmackor, choklad, drack drickyoghurt..! Vår picknick får alltså absolut högsta betyg- MVG + !!
Tog en massa strandkort oxå!! Synd bara att jag hade bad hairday  =( 

Hoppas det fina vädret håller i sig tills på lördag!! Då blir det vandring runt muren med guidgänget..! (men det har jag ju aldrig gjort förut.... ...kanske 20, 30 gånger... aja)

Jhon tyckte att jag skulle kunna börja lära ut bachata och merengue här på ön.. Det finns ju redan salsakurser, men bachata och merengue.. finns ju inte.. Men det är ju faktiskt både lättare och roligare än salsa, faktiskt!! "Angelicas dansskola" ha ha.. jaaa..?

 Nej nu vill jag ha ett jobb, en serio.. jag blir snart tokig.. skulle det inte bara kunna finnas nåt litet jobb,  ungefär precis exakt - NU!

Bästa låten: I remember love - Sarah Dawn Finer! Den borde ha vunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback