Rundvandring

Kunde nästan inte somna igår.. låg o tänkte på vad jag ska säga (på spanska) på lördag.. kom på en bra inledning iaf! och då var jag tvungen att studsa upp, leta tag på papper o penna och skriva ner det..
Hur tusan ska jag lyckas lära mig allt utantill????  iofs är det ju kanske bara 10 minuter, en kvart som vi ska prata.. men iaf, svåra ord blir det ju ändå... 

Tänkte ta med min bästa Lisa på en liten provguidning, kanske på fredag då.. om hon står ut med det - inte alltid lätt o va en bästa vän, jag tycker faktiskt synd om min Lisa... men det tar nog ändå inte så lång tid..
Jag tänkte nästan att jag ska till Botaniska trädgården i dag oxå, för att spana lite i förväg.. måste ju kolla in vilken runda som blir bäst att ta o så..

Kom bara att tänka på, allmänt : Vad hade jag gjort utan Lisa??? Det vill jag inte ens tänka på - otänkbart helt enkelt.. mitt liv utan Lisa finns inte. Vi kommer alltid att va världens bästaste vänner!

(Och nästa gång jag ska ut o resa.. Då tar jag med mig en Lisa, för det vill jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback