Mycket Känslor

Den värsta nyheten jag kunde få och den bästa nyheten jag kunde få - Hur kan det hända på en och samma dag??

Värsta: Jhon... min dröm om att vi en dag skulle bli tillsammans igen... känns väldigt långt bort nu.. Han tyckte bl.a. det var för jobbigt att vi är så långt ifrån varandra.... jag vill inte tänka på att vi aldrig kommer att vara tillsammans igen.. för mig finns inte det.. Kände iaf att jag inte riktikt fick lust/hade ork att göra nånting som jag hade tänkt göra idag, som jag hade behövt göra.. kraften, kan man säga, försvann...
Jag grät iaf ihjäl mig medans jag svarade Jhon..

Bästa: Helt plötsligt ringer dom från Destination Gotland och säger att Jag Har Fått Jobb!!!!!!!!!! Dom skulle höra av sig i maj igen, om schema o så.. Daniel frågade oxå om jag behövde gå nån ny utbildning men vi kom fram till att jag bara ska sitta med nån, en dag, för att komma ihåg allt och komma in i det igen..!! Men, jag har jobb!!!  Jag blev så glad så jag började gråta igen..

Så jag sitter och är överlycklig ena stunden, sekunden efter börjar jag storgråta igen, och allt känns helt förjävligt..

Jag säger bara: Blandade känslor idag.... Har inte gråtit så mycket på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback