Lisas och Angelicas kväll

Underbart härligt väder idag!! Vandrade till Biblioteket, jag lånade bl.a. "Visbyguiden", bra att jag upptäckte det först när jag kommit hem igen att den var på engelska, (den finns på svenska o tyska oxå) - men.. på svenska då, tack! Får väl vandra tillbaka imorgon och byta, men det ska ju bli fint väder imorgon oxå, då är det bara härligt att vandra!

Hade såå kul i lördags!! Lisa och Angelica - Bästa förfesten såklart! Bästa musiken! Kort togs!
 
                 

På hemvägen pratades det en hel del i mobil.. Vilket fint samtal vi hade med vår bästa Södde! Men samtidigt kanske lite oroande..p.gr.a. vissa avslöjanden.. hm, exakt vad sas..? aja, det var iaf himlans trevligt!!

Ikväll, på tv: "24"!! hurra hurra!!

ehm oj då.. det är nu på lördag som är sista guidutbildningsdagen.. bra att jag vet vad jag ska säga.. (vi får tydligen inte ha fuskpapper, eller helst inte.. och allt ska ju som sagt va på spanska.. inte helt lätt faktiskt..

Grattis till Syrran idag!! hon blir ju gammal nu.... Nej faktiskt inte: bara 25 - still young. men stackars syrran, hon får nästan panik och tycker hon blir för gammal..


Kommentarer
Postat av: L

Ja, vad sas, egentligen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback