inga pengar..

Pratade med mamms o papps om det här med handels igår.. de föreslog till och med att jag skulle ringa en advokat om jag inte får hjälp med det här av nån. Men först och främst ska jag ringa till handels (inte till a-kassan) och förklara "min situation", att jag inte fått en jäkla krona av a-kassan sen jag kom hem i julas.. o så.. Alternativ 2 är att ringa till ehm.. vad hette det.. - nåt, konsumentvägledning..aja får se om nån kan hjälpa mig på nåt sätt, för det här funkar bara inte. Men jag har iaf gjort allt jag kunnat, : faxat en massa personuppgifter och viktiga papper till spanska myndigheterna, (och då har ändå a-kassan inte sagt nånting om att jag var tvungen att göra det, utan det har jag fått ta reda på själv, att de behövde personuppgifter o så, genom att ringa till Spanien själv) - helt sjukt.
aja, skräp skräp skräp..

Helgen ja, Jag vill umgås med min Lisa! och somehow, misstänker jag att jag kommer få det..!!! =)

Fick ett mail av Kerstin från Tyskland, (klasskompis från spanskakursen, Málaga) Hon frågade om jag var i Málaga nu.. - noo I'm not.. Hon och Lina skulle dit en vecka nu snart.. Vill ju träffa dom! va så länge sen. jävlarns.

Pratade förresten med Chili (Jhons kusin) förra veckan!! (Hon sa att hon tyckte min spanska hade blivit bättre! .. men.. ..va? hur då..? njaa... hm??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback