I.N.E.M.

Utbildning ikväll! Något som är väldigt kasst är att vi inte har fått reda på programmet än, vad vi ska säga..när vi ska guida själva sen sista dagen. vore ju kul om man kunde fått rätt så mycket tid att träna på det.. speciellt eftersom det är på spanska. Men vi kommer ju bara att ha några dagar på oss, - värdelöst faktiskt.
Sist fick jag sjuss hem av den trevliga italienaren, mycket snällt. Han satt brevid mig på "föreläsningen", och eftersom han förstår 30 % svenska, så fick jag översätta/förklara nästan allt på engelska, det gick väl ändå ganska bra fast det var om Visbys historia.. men han fick skriva av mina anteckningar på svenska, som han sen kunde översätta.  

Igår pratade jag med spanska arbetsförmedlingen I.N.E.M. - Mycket Läskigt! och förstog jag allt han sa? - Noo, men efter ett tag sa han iaf att jag skulle ringa ett annat nummer.. ringde det, och när jag blev vidarekopplad, hann jag bara säga hej sen bröts samtalet - inga pengar kvar på kortet - vadå typiskt, aja därför måste jag köpa ett nytt kort idag, och så ska jag ju ringa till min älsklingsJhon!!

Skrev en lista på en massa jobb som jag ska söka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback