Dröm

Drömde i natt att jag och 4 andra tjejer, hade värsta dansuppvisningen på en jättestor scen, inför tusentals folk.. Det var iaf hur kul som helst!! Vi dansade alla möjliga olika danser till jättebäst musik! Det var som en konsert.. fast ändå inte.. en danskonsert kanske..!

Jag saknar verkligen det, alla dansuppvisningar.. vill ju verkligen börja dansa igen!! Min dröm är väl egentligen att bli proffsdansare..  bara det att jag skulle aldrig någonsin våga dansa helt själv inför nån slags jury eller så..men det är väl oundvikligt om man ska komma in på nåt sånt där dans-.. vad heter det..? aja (men om jag skulle dansa latinamerikansk dans, då får man ju vara två väl!..) Jag skulle nog inte vilja tävlingsdansa.. iaf aldrig själv.. Mer vara bakrundsdansare och vara med i en dansgrupp som åker runt och uppträder, åka runt till olika länder..!! .. its a dream

Kommentarer
Postat av: jaanet

mm dröm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback