Cheescake!

Har precis fixat ihop en cheescake! Det är ju så gott!! (Jag måste bara få säga att jag tycker min är den godaste)!! Det receptet är bäst iaf..! Nu ska den bara stå 4 timmar i frysen.. Vill ju ha nu! Jag skulle kunna äta upp hela själv, lätt!

Det blev ingen vandring.. hm, då får jag vandra dit på måndag istället.

Grattis mammsen idag!

Ikväll är det ju Let's dance! latinamerikanska danserna ikväll skulle väl va cha cha och samba o grejer..!!!!! me so love!! skulle oxå vilja dansa med en proffsdansare!! Fast det har jag ju förresten gjort en gång..lite iaf! han som bjöd Lisa o mig på en massa drinkar på burmeister en sommar, (Han va verkligen proffsdansare, på riktigt, men det kanske han kunde ha sagt lite tidigare....tex. innan jag hann föreslå att jag kunde lära han dansa bl.a. salsa.. pinsamt!! men han sa faktiskt först att han inte kunde dansa - sen kommer det fram att han bl.a. varit danslärare i New York i ett antal år...) aja, men kul hade vi ändå..!, eller hur Lisa!

 Nu längtar jag till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa,det var grymt roligt den kvällen!

2007-03-23 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback