Botaniska!

Guideutbildning igår! "att vara guide" Vi delades in i våra språkgrupper.. vi delade upp platserna, vem som ska ha vad sen på guidningen (av Domkyrkan, Almedalen, Botaniska, Muren, Packhusplan...) I min spanskagrupp valde vi att lotta, jag fick botaniska trädgården! Det var den jag helst ville ha faktiskt! så jag är nöjd. men det spelade väl egentligen ingen större roll vad vi fick, för sen när vi guidar de spanska grupperna måste vi ändå kunna om alla platserna.. aja. Och almedalen, måste tydligen alla kunna bäst.

Men typiskt att sista dagen på guideutbildningen är just den 31 mars.. jäklarns, för annars hade jag kunnat följa med mamms till Småland, och fått träffa syrran oxå.. vill vill ju det! jäklarns. Men jag måste nog ganska så mycket komma sista dagen på utbildningen, det är ju då vi ska glöra vår fina guidning..

Den här helgen...??

Ska nog ringa Jhon idag..

Kommentarer
Postat av: L

Den här helgen..?? Vänta du bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback