Äntligen Pengar

Oj, imorgon händer något som jag aldrig trodde skulle hända någonsin igen - Det kommer in pengar på personkontot!!?? Är det sant eller?? Helt Otroligt! 
Äntligen har jag råd att köpa........ ......- ehmm.. frimärken. Resten av pengarna måste gå till att betala skulder.. suck...

Men nu är det igång iaf! Nu är det bara att skicka in kassakort som vanligt så ska det väl flyta på tills jag får jobb..!

Men jag är ju knappast helt glad, fortfarande så jäkla sur på.... handels, men mest på mig själv. I måndags fick jag ett jäkla brev från handels, om att dom hade kommit fram till att jag skulle bli avstängd från a-kassan 45 jäkla dagar, duktigt av dom.. Men jag har väl mig själv att skylla oxå .. för innan jag åkte hem till Sverige lyckades jag tydligen skriva på ett jäkla papper om att jag sagt upp mig själv - Smart.... men just då tänkte jag ju inte på konsekvenserna för det, och jag såg det mer som en överrenskommelse mellan mig & Chefen.. eller det var ju faktiskt han som bad att få prata med mig om att jag sålde för dåligt.. osv. och jag hade iaf inte fått jobba kvar...., aja allt det där ska jag nu, för andra gången, försöka förklara för handels och överklaga deras jäkla beslut, men nu förhoppningsvis med hjälp av Chefen oxå, som jag snart ska ringa tillbaka till...
Mycket pengar jag missar annars..

(Jag ska faktiskt köpa frimärken.. utlandsfrimärken, kostar ju hur mycket som helst, en massa kronor.. men 2 kanske jag kan ha råd med iaf! Bra Bra.)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, frimärken...Äntligen! Det är ju det man längtar mest efter att köpa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback